Header Ads

Sommini Winery s novým dizajnom etikiet

Potešujúcou správou počas prebiehajúcej pandémie je skutočnosť, že sa mnohí slovenskí vinári rozhodli toto obdobie využiť aj na svoj rozvoj. Napríklad rodinné vinárstvo Sommini Winery z Modry oslovilo miestneho mladého a šikovného grafika Dominika Trusinu, aby im pomohol vytvoriť nový vizuál značky.


"Chceli sme sa posunúť ďalej, aby sme naše vinárstvo odlíšili v záplave malých rodinných vinárstiev na Slovensku." - prezradil majiteľ vinárstva a hlavný technológ Juraj Somorovský - "Novou grafikou loga a etikiet našich vín chceme poukázať na to, že pestovanie hrozna má v Modre aj v dnešnej dobe veľký význam. Práve poloha a podložie Malých Karpát dodávajú modranskému vínu nezameniteľný charakter. A Modra nie je len o víne, ale tiež o kvalitnej a nádhernej keramike, preto sme sa ňou inšpirovali aj pri novom vizuále značky. Etiketa je navrhnutá v duchu jej vzorov, s dominantným zobrazením viniča. Nové logo nášho vinárstva je zase vytvorené z písma môjho podpisu. Je to teda celé o nás, o našom lokálpatriotizme k Modre, o tom, že etiketa nemá byť len vkusná a pekná, ale má mať aj nejakú výpovednú hodnotu - o vinárstve, o jeho filozofii a pôvode."

S novými etiketami vinárstva sa môžete stretnúť už pri prvých vínach ročníka 2020, ktoré budú čoskoro fľašovať. Dokoca aj pri novinke - nealkoholickom hroznovom mušte, ktorý taktiež dostal personalizovanú etiketu. Keďže ho veľmi obľubuje vinárova dcérka Ninka, tak sa rozhodli, že na etikete zobrazia odtlačky oboch jej dlaní. 


Degustačný balík vinárstva >>

 

 

Používa službu Blogger.